Дуальдық оқыту туралы
Қарағанды облысында дуалды кадрларды даярлау
Дуалды оқыту моделін енгізудің мақсаты: Экономиканың нақты қажеттіліктерін ескеретін жұмысшы кадрларды даярлау.
Негізгі міндеттер: Дуалды оқыту жүйесін енгізу және кеңінен тарату.
Дуалды кәсіби білім беру моделін енгізуден күтілетін нәтижелер:
- Нақты өндірістік қажеттіліктерге бағдарланған кәсіби білім беру.
- Білім беру процесіне кәсіпорындардың қатысу үлесінің артуы.
- Жеке білім беру бағдарламаларының вариативтілігі.
- Бітірушілер мен педагогикалық кадрлардың даярлығын тәуелсіз бағалау жүйесінің дамуы.
- Жұмысшы кадрлардың біліктілігінің айтарлықтай өсуі және жаңа білім беру формаларының арқасында жұмысшы мамандықтарының беделінің артуы.
Бүгінгі таңда дуалды оқыту нақты секторға мамандар даярлауда перспективті бағыт болып табылады, ол халықаралық сапа стандарттарына бағытталған бизнеспен бірге жүзеге асырылады, әрі шығарылатын өнімнің, әрі кадрлардың біліктілігінің деңгейі бойынша.
Дуалды оқыту моделінің тартымдылығы мына факторларға байланысты: Біріншіден, оқу жоспарлары жұмыс берушілердің ұсыныстарын ескере отырып жасалады. Яғни, студенттер оқу аудиторияларында ең алдымен өндірісте қажет болатын білімдерді алады, бұл олардың оқу орны бойынша алған біліктілігі өндірістегі кәсіби стандарттарға сәйкес келуін қамтамасыз етеді. Жұмыс берушілер өздерінің қажеттіліктеріне сәйкес, тек кәсіби дайындыққа ие емес, сонымен қатар әлеуметтік қасиеттері бар мамандарды талап етеді, сондықтан нақты сұраныс жасайды. Осылайша, теория мен практиканың арасындағы алшақтық жойылады, ал кәсіпорынға өз еңбек функцияларын орындауға дайын маман келеді.
Екіншіден, болашақ маман жұмыс орнында нақты кәсіби дағдылар мен біліктіліктерді алады, тиімді технологиялар негізінде практикалық тәжірибе жинақтайды және жұмыс тапсырмаларын орындайды. Осылайша, болашақ маман еңбек функцияларын орындауға дайын және өндірістік қызметке мотивациясы жоғары болады.
Үшіншіден, өндірістік ұжымда болғанда болашақ маман жұмыс істейтін кәсіпорынның корпоративтік мәдениетін меңгереді.
Төртіншіден, кадрларды іріктеу қызметінің қателіктері айтарлықтай қысқарады, себебі студенттердің кәсіпорында ұзақ уақыт тәжірибе жинауы олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауға мүмкіндік береді.
Бесіншіден, кәсіпорынның кадрларды тарту шығындары едәуір азаяды, өйткені кәсіби білім беру ұйымдарының түлектерінің көпшілігі кәсіпорында қалады және белгілі бір мамандарға сұраныс жасаудың қажеті болмайды.
Жоба қатысушыларына арналған артықшылықтар
Кәсіпорын үшін:
- Кәсіпорын талаптарына дәл сәйкес келетін технологиялық процестер бойынша кадрларды даярлау.
- Өндіріс өнімділігін, қызметтер мен өнімнің сапасын арттыру.
- Түлектердің кәсіпорында бейімделу мерзімін қысқарту.
- Өз білім беру күш-жігерін болашақта үлкен қайтарыммен қамтамасыз ету.
- Қосымша оқыту шығындарын азайту.
- Жұмысшы мамандықтарының мәртебесін көтеру.
Білім беру жүйесі үшін:
- Кәсіби білім берудің сапасын арттыру.
- Білім беру ұйымының бәсекеге қабілеттілігін арттыру, абитуриенттер санының өсуі.
- Материалдық-техникалық базаны дамыту.
- Жоғары жұмысқа орналасу пайызы.
Болашақ мамандар үшін:
- Жұмысқа қажетті кәсіби дағдылар мен біліктіліктерді меңгеру.
- Өндірістік тәжірибе кезеңінде еңбек ақы алу.
- Өндірістегі нақты жұмыс жағдайында оқу (машиналар, қондырғылар, жұмыс процестері және т.б.).
- Оқыту кәсіпорнымен және таңдалған мамандықпен сәйкестендіру.
- Еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілік.
Мемлекет үшін:
- Еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсыныстың теңгерімін қамтамасыз ету.
- Аймақтың инвестициялық тартымдылығын арттыру.
- Кәсіби білім беру жүйесін және сапасын тиімді басқару.
Дуалды білім беру жүйесі туралы презентацияны жүктеп алыңыз және біздің өңірде қалай жұмыс істейтінін қараңыз.